Miksköhän tätä on taas pitäny mennä muuttaan? Paska homma. Taas pitää opetella uudelleen tän käyttö. Ainakaan tähän hätään en osaa kuvia tänne laittaa. Se oli ennen niin helppoa, ku otti vaan kansiosta ja naps, se oli siinä. Ny pitää tehä jotain kommervenkkejä. Ja mitä virkaa noilla kuvakansioilla enää on, jos ei sieltä suoraan saa kuvia? Pah, menipä taas vaikeeksi.

Asia, josta alunperin tulin kirjottaan oli riemunkirjavat sukat, jotka valmistu eilen. Mutt kuvaa ei sit ny tipu.

Jes, tuli sittenki kuva, ku joku viisas osas neuvoa. Kiitos Villasukka. Mulla tuo kansio kuva on vaan niin hailakka, ett luulin, ettei se oo etes aktiivinen. Oishan sitä tietty voinu kokeilla.

Eilen käytiin sit taas Kärkkäiselle ja Lidlisä, niin sieltähän tarttu tietenki mukaan, mitäpäs muuta, ku lankaa ja pyöröpuikkoja. Summamutikasa niitä puikkoja ostelin, ku ehän mä muistanu, mitä mulla on. Mutt onneks ostelin, kolmosen pyöröt on ny käytösä uuden Lidlin lilaglitterin kans ja ennestään mulla ei ois niitä ollukkaan. Sukkalankoja sielä ei enää ollu ollenkaan. Tuota glitterilankaa ostin siis kaheksan kerää lilaa ja mustaa, molempia.

Eilen alotin lilasta sit taas uutta tunikaa. Tulee tavallaan tuon entisen korvike. Punaselle kävi vähä huonosti, ensin se tarttu mun päällä, kylmälaukun tarroihin ja toisen kerran pyykkikoneessa tytön takin tarroihin. Ny siinä on monesta kohasta hasunnutta palmikkoa. Paska juttu seki. Jossain piilosa sitä voi vielä pitää, mutt ei ihmisten ilmoilla.

Mä opettelen tuon kuvajutun joskus, jos jaksan, muussa tapauksesa tää tulee oleen kuvaton blogi tän jälkeen.